Přeskočit na hlavní obsah

DÍVKA VE VLAKU (Paula Hawkins) - recenze

Originál: The Girl on The Train
Vydáno v Česku: 2015/10 (1, vydání)
Nakladatel: Ikar
Počet stran: 328

Anotace:

Kniha roku 2015.

Román, který si podmanil všechny žebříčky bestsellerů na obou stranách Atlantiku, trhá rekordy v rychlosti prodeje a je kritikou označován za letošní Zmizelou.

Rachel dojíždí ranním vlakem do Londýna. Den co den si prohlíží útulné předměstské domky, a když vlak na chvíli zastaví u návěstidla, naskýtá se jí pravidelně letmý pohled do soukromí mladého páru. Postupem času Rachel začíná mít pocit, že ty dva lidi zná. Představuje si, že je zná. Dá jim dokonce jména: Jason a Jess.
Jednoho dne však zahlédne něco, co ji šokuje. Stačí pouhá minuta, než se dá vlak zase do pohybu, a náhle je všechno jinak… Krátce nato se Rachel dozví, že se „její“ Jess pohřešuje, a proto se rozhodne obrátit na policii. Není si jistá, zda tím nenadělá více škody než užitku, zatímco se stále více zaplétá do příběhu, který není její, ale jenž nakonec obrátí naruby život úplně všem…


 
MŮJ NÁZOR:

Knihu jsem dostala od svého manžela. Původně jsem o ní věděla, že se prodává a hlavně, že je to kniha roku 2015. V první řadě nekoukám na knihy, které bývají takto dobře hodnocené, spíše mě vždy zaujme obal knihy nebo její anotace.
Ze začátku jsem měla problém se do knihy začíst, ale po padesáti stranách mi nedala spát, měla jsem ji přečtenou za pár dní...Vím, že si myslíte....,,Vždyť je to jenom 328 stran a tak dlouho jí to trvá?" Předtím, než jsem otěhotněla, jsem četla o hodně rychleji, ale bohužel mi zbývá jenom čas večer.
Skoro až do konce knihy jsem nevěděla, kdo za tím vším je. Nebudu vám zde dělat spoilera, nerada píši celý děj knihy, spíše mě jde o to, nalákat vás, aby jste si tuto knihu sami přečetly.
Knihu hodnotím 10 body. Jsem opravdu ráda, že mi ji manžel dal pod stromeček a doufám, že mě bude takto překvapovat i nadále.

Doufám, že jsem vás nalákala na tuto knihu a v budoucnu si ji někdy přečtete, pokud máte rádi detektivky a napětí :-))

Komentáře

  1. Vzhledem k tomu, že jsem Zmizelou stále ještě nečetla, ale už se k tomu odkopávám hrozně dlouho. O knize jsem už také něco málo slyšela a vzhledem k tomu, že detektivky mám velice ráda, ještě o ní popřemýšlím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmizelou mám taky doma, přišla mi nedávno, ale ještě na ni nemám čas. potom napíšu článek k porovnání :-), kdyby jste ještě nečetla..:-)

      Vymazat
  2. No, můj názor si můžeš přečíst zde: http://liscidoupeknih.blogspot.cz/2016/01/paula-hawkins-divka-ve-vlaku.html
    Jedna z nejhorších knih, co jsem četla.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se Zmizelá nelíbila, tak doufám, že Dívka ve vlaku je pojata úplně jinak. Navíc to přirovnávání knížek jednu k druhé nemám vůbec ráda. Na knížku se těším, snad se k ní brzy dostanu.

    OdpovědětVymazat
  4. Zmizelou jsem přečetla teď v únoru a nechápu, jak je mohou porovnávat, Zmizelá se mi líbila víc, než Dívka ve vlaku, ale jsou obě průměrné :-(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Výzva konec ledna-únor 2016

Dnes si dávám první výzvu a tou je přečíst knihy, které jsou na fotce do konce února. Jednu knihu mám už skoro přečtenou. Držte mi pěsti, snad to dokážu :-))) Poté budu publikovat můj názor na přečtené knihy, možná se objeví i nějaké video :-)

CARRIE (Stephen King) - recenze

Originál: Carrie Vydáno v Česku: 2013/12 (3. vydání) Nakladatel: Beta - Dobrovský Počet stran: 174 Anotace: Stephen King patří k nemnoha autorům, kteří na sebe nejen upozornili hned svou hororovou prvotinou (Carrie je z roku 1973), ale jejichž věhlas od té chvíle neustále narůstal. Román nazvaný podle hlavní hrdinky zasadil spisovatel do prostředí amerických teenagerů v poklidném městečku Chamberlain. Nešťastné neatraktivní Carrie se spolužáci smějí a doma ji krutě trýzní její vlastní matka, náboženská fanatička. Tyranizovaná dívka se rozhodne za své trápení krutě pomstít. Využije k tomu své nečekaně objevené paranormální schopnosti... Přetrhá dráty vysokého napětí, zvedne do vzduchu kostelní lavice, nechá vybuchnout benzinovou pumpu, spustí na střechy ničivý déšť kamenů, zboří domy, způsobí neuhasitelné požáry… Carriin vzrušující příběh vytvořený autorovou bezbřehou fantazií vyústí v děsivou tragédii, ba spíše apokalypsu. MŮJ NÁZOR: V první řadě, pr